EGC er med i “Junior Greenfee Ordningen – “En betalende voksen + max. 3 juniorer gratis.

Se her hvilke klubber som er med i Junior Greenfee Ordningen >>

Junior Greenfee Ordningen

Siden 2003 har danske juniorer haft mulighed for at spille golf gratis eller til reduceret pris på golfbaner i hele landet. Denne ordning er designet til at fremme juniorgolf og gøre det mere tilgængeligt for unge spillere at nyde sporten.

To forskellige aftaler:

1. Gratis greenfee for juniorer: Juniorer kan spille gratis på deltagende golfbaner, hvilket gør det muligt for dem at få masser af spilletid uden ekstra omkostninger.
  2. “3 for 1”: En fuldt betalende voksen kan tage op til tre juniorer med på banen uden ekstra omkostninger. Denne aftale, kendt som “3 for 1”, gør det nemt og økonomisk for familier at spille golf sammen.

Ebeltoft Golf Club er stolte af at have en aktiv junior- og ungdomsafdeling, der tilbyder træning, turneringer og sociale aktiviteter for unge golfspillere. Vi stræber efter at skabe et sjovt og støttende miljø, hvor juniorer kan udvikle deres færdigheder og få nye venner.

Læs mere om vores junior- og ungdomsafdeling og de mange spændende tilbud og aktiviteter, vi har, her.

junior greenfee ordningen