Indmeldelsesblanket

Via denne indmeldelsesblanket kan du melde dig ind i Ebeltoft Golf Club.

Kvindelig golfspiller indmeldelsesblanket

Jeg ønsker at blive medlem af Ebeltoft Golf Club - ved spørgsmål henvend dig på tlf. nr. 8891 3344 tirsdag til lørdag ml. 8-12

Bemærk, at for Senior, Ung senior, Junior, Flex, Langdistance og passiv medlemskaber kræves banetilladelse.

Jeg er eller har tidligere været medlem af en golfklub*:

Har du spørgsmål?

Du er altid meget velkommen til at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig og vil gøre alt for, at din indgang i klubben bliver så god som mulig. Vores mål er at sikre, at du føler dig velkommen og godt tilpas fra første dag. Vi ved, at det kan være overvældende at starte i en ny klub, og derfor er vi her for at støtte dig hele vejen. Uanset om du har spørgsmål om medlemskab, aktiviteter, eller noget helt tredje, så tøv ikke med at række ud til os. Vores team er dedikeret til at give dig den bedst mulige oplevelse.

Find svar på vores hjemmeside.

Vi har samlet en række ressourcer, der kan hjælpe dig med at finde de oplysninger, du har brug for. For eksempel kan du finde vores vedtægter, som giver dig et overblik over klubbens regler og retningslinjer. Det er vigtigt for os, at alle medlemmer er bekendt med disse, så vi kan opretholde en god og harmonisk atmosfære i klubben.

Du finder vedtægterne for Ebeltoft Golf Club her. Disse vedtægter er udarbejdet for at sikre, at alle medlemmer har en klar forståelse af klubbens forventninger og standarder. Ved at følge disse retningslinjer kan vi alle bidrage til en positiv og inkluderende klubkultur.

Du finder også Ebeltoft Golf Clubs privatlivspolitik her. Vi tager beskyttelsen af dine personlige oplysninger meget alvorligt, og vores privatlivspolitik forklarer, hvordan vi indsamler, bruger og beskytter dine data. Vi ønsker, at du føler dig tryg ved at dele dine oplysninger med os, og vi er forpligtet til at opretholde højeste standarder for databeskyttelse.

Kontingentpriser

Endelig kan du finde kontingentpriser her. Vi tilbyder forskellige medlemskaber, der passer til forskellige behov og budgetter. Uanset om du er en erfaren golfspiller eller nybegynder, har vi et medlemskab, der passer til dig. Vi opfordrer dig til at gennemgå vores priser og finde den løsning, der bedst passer til dine behov.