Company Days – fredagssjov for voksne

Undervisning med klubbens Pro Kennett og 9 hullers spil samt forplejning for minimum 5 deltagere.

Dette tilbud er åben for alle. Også dig, der ikke har prøvet at spille golf før.

Kr. 495 pr. deltager.

Booking af undervisning:

Kontakt klubbens Pro Kennett Sørensen på 7178 1006

Company Days på Golfbanen

Giv dine medarbejdere eller forretningsforbindelser en uforglemmelig dag på golfbanen!

Vores company days er designet til at skabe en sjov og lærerig oplevelse for alle deltagere. Uanset om du er en erfaren golfspiller eller aldrig har prøvet at svinge en golfkølle før, vil vores arrangement give dig mulighed for at nyde en dag fyldt med golf og godt selskab.

Hvad inkluderer vores company days?

• Undervisning med klubbens Pro: Vores professionelle golftræner, Kennett, vil give dig og dine kolleger en grundig introduktion til golfspillet. Han vil dele sine bedste tips og tricks, så alle kan få mest muligt ud af dagen.
  • 9-hullers spil: Efter undervisningen er det tid til at teste dine nye færdigheder på 9 af de smukke huller. Banen er designet til at udfordre både nybegyndere og erfarne spillere, så alle kan have det sjovt.
  • Forplejning: Vi sørger for, at ingen går sultne hjem. Forplejning er inkluderet i prisen, så du kan nyde en lækker frokost og forfriskninger undervejs.
  • Minimum deltagere: For at sikre en god oplevelse for alle, kræver vi mindst 5 deltagere pr. arrangement.

Dette tilbud er åbent for alle, også dig, der aldrig har prøvet at spille golf før. Det er en fantastisk mulighed for at prøve noget nyt og have det sjovt sammen med kolleger eller forretningsforbindelser.

Pris: Kr. 495 pr. deltager.

Hvorfor vælge vores company days?

• Teambuilding: Golf er en fantastisk måde at styrke samarbejdet og kommunikationen på. Ved at spille sammen kan dine medarbejdere lære hinanden bedre at kende i en afslappet og sjov atmosfære.
  • Afslapning: En dag på golfbanen er en perfekt måde at komme væk fra kontoret og nyde naturen. Det kan hjælpe med at reducere stress og øge trivsel blandt dine medarbejdere.
  • Netværk: Inviter dine forretningsforbindelser til en dag på golfbanen og styrk dine professionelle relationer i en uformel setting.

Book din company day i dag og giv dine medarbejdere eller forretningsforbindelser en oplevelse, de sent vil glemme!