Æresmedlem i Ebeltoft Golf Club

Ebeltoft Golf Club har den ære at udnævne personer, der har ydet en ekstraordinær indsats for klubben og dens medlemmer. Disse æresmedlemmer har gennem deres engagement og dedikation gjort en betydelig forskel. Her er en liste over vores æresmedlemmer:

• Bent Vistisen – Udnævnt 7. september 2023
  • Henrik J. Jacobsen – Udnævnt 18. september 2022
  • Steffen Holm – Udnævnt 16. april 2016
  • Jørgen S. Jørgensen – Udnævnt 16. april 2016

Kriterier for Udnævnelse som Æresmedlem

For at blive udnævnt som æresmedlem i Ebeltoft Golf Club skal en person have udvist en langvarig interesse for klubbens liv og aktiviteter. Personen skal have været en markant personlighed i klubben og på værdig vis have repræsenteret Ebeltoft Golf Club. Desuden skal personen have virket på lederplan eller som medlem i en usædvanlig lang periode og have sat sig spor i klubbens historie gennem enestående frivilligt arbejde. Det er vigtigt, at æresmedlemmerne har bidraget til klubbens udvikling og succes på en måde, der går ud over det sædvanlige.

Processen for Udnævnelse

Indstillinger kan komme fra alle klubbens medlemmer. Den endelige beslutning om udnævnelse træffes af den siddende bestyrelse. Æresmedlemmer inviteres til klubbens årlige generalforsamling, hvor de modtager et særligt diplom og en buket blomster som bekræftelse på deres udnævnelse. Æresmedlemmer er kontingentfri, har stemmeret på generalforsamlinger og kan uden greenfee betaling invitere en gæst med til en runde golf i Ebeltoft Golf Club. Dette privilegium er en anerkendelse af deres betydelige bidrag og engagement i klubben.

Betydningen af Æresmedlemskab

At blive udnævnt som æresmedlem i Ebeltoft Golf Club er en stor ære og et tegn på klubbens dybe taknemmelighed. Æresmedlemmerne har ikke kun bidraget til klubbens daglige drift, men har også været med til at forme dens fremtid. Deres indsats har haft en varig indflydelse på klubbens kultur og værdier, og de har inspireret andre medlemmer til at engagere sig og bidrage på lignende vis. Æresmedlemmerne er rollemodeller, der viser, hvad det vil sige at være en dedikeret og passioneret del af Ebeltoft Golf Club.

Har du lyst til at at lære mere om klubbens historie – tryk her.